Hulp bij studiekeuze voor studenten door studenten
HUB (Hogeschool-Universiteit Brussel) Campus Stormstraat

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Studiekeuze // HUB
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DoubleD

BerichtGeplaatst: 12-03-2012 22:54:48    Onderwerp: HUB (Hogeschool-Universiteit Brussel) Campus Stormstraat Reageren met citaat
De campus Stormstraat is gelegen in hartje Brussel op ongeveer 5 minuten wandel afstand van het centraal station. De campus bestaat uit verschillende gebouwen, de eerste dagen zorgt dit misschien voor wat oriëntatie problemen maar daarna ken je snel de weg.
De campus bezit meerdere cafetaria waar je verschillende koude en warme gerechten kan nuttigen, in één van de gebouwen van de campus bevind zich ook een café, toch wel handig voor diegene die zich graag moed indrinken voor de lessen beginnen.
Andere sterke punten van de campus zijn de zeer goed onderhouden leslokalen en de docenten, die naast leservaring ook veel praktijkervaring hebben (toch wel een paradepaardje van de HUB)
Ik kan je deze school ten zeerste aanbevelen tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan de kleur groen (alle lokalen zijn namelijk in deze kleur)
Voor meer info kan je steeds een kijkje nemen op de site: http://www.hubrussel.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Student

BerichtGeplaatst: 14-03-2012 14:15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik ben het volledig eens met de voorgaande Post door DoubleD. De HUB is een zeer goed georganiseerde organisatie. Naast alles wat hij/zij al heeft toegevoegd heb ik nog het volgende te melden. Op de HUB staat de student steeds centraal, zo staat er steeds een heel team klaar die je willen helpen als je op bepaalde dagen niet naar school kan komen omdat je al werkt of bijvoorbeeld een topsport-statuut hebt. Zij passen dan de uren zo goed mogelijk aan. Het studentenrestaurant "de mineen" is een tof en recent vernieuwd restaurant. Je kan er goedkoop (3.5 euro) een warme dagschotel eten. Toch blijft dit een grootkeuken en dus hoogstaande culinaire zaken moet je niet verwachten. Maar alles is zeer goed verzorgt. Wel mag je op de piekuren 12u30-13u steeds een kleine fille verwachten. Ik beveel deze school dan ook ten zeerste aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Studiekeuze // HUB Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: