Hulp bij studiekeuze voor studenten door studenten
Tips

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Studiekeuze // Op kot in Gent
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Student

BerichtGeplaatst: 12-03-2012 11:11:59    Onderwerp: Tips Reageren met citaat
Als je op kot wil gaan raad ik je aan om er ten laatste in mei al naar beginnen te zoeken. Indertijd was ik beginnen kijken op de website http://www.easykot.be/oost-vlaanderen/kot-Gent-gand?gclid=COSeot_s364CFUcRfAodqk9Kag , en zo een aantal adressen die me interesseerden opgezocht en met de eigenaars van die koten dan een afspraak gemaakt om eens een kijkje te gaan nemen. Na mijn eerste jaar ben ik van kot veranderd en toen heb ik het anders aangepakt. Dan benik gewoon heel vaak door Gent beginnen rondlopen en kijken naar affiches op ruiten. Hiervoor moet je natuurlijk veel tijd uittrekken want zoiets doe je niet op een dagje… Ik heb niet echt zo’n idee van de gemiddelde huurprijs tegenwoordig, maar zelf betaal ik zo’n 335€ huur per maand en mijn kot (studio) is al niet erg ruim. Dus eens lief smeken bij de ouders als je dit echt graag wil doen! Op kot gaan kan ik hoe dan ook aan iedereen aanraden. Het leven in Gent is zo fijn, echt een aanrader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Studiekeuze // Op kot in Gent Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: