Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Student
|
Geplaatst: 12-03-2012 11:11:59 Onderwerp: Tips |
|
|
|
Als je op kot wil gaan raad ik je aan om er ten laatste in mei al naar beginnen te zoeken. Indertijd was ik beginnen kijken op de website http://www.easykot.be/oost-vlaanderen/kot-Gent-gand?gclid=COSeot_s364CFUcRfAodqk9Kag , en zo een aantal adressen die me interesseerden opgezocht en met de eigenaars van die koten dan een afspraak gemaakt om eens een kijkje te gaan nemen. Na mijn eerste jaar ben ik van kot veranderd en toen heb ik het anders aangepakt. Dan benik gewoon heel vaak door Gent beginnen rondlopen en kijken naar affiches op ruiten. Hiervoor moet je natuurlijk veel tijd uittrekken want zoiets doe je niet op een dagje… Ik heb niet echt zo’n idee van de gemiddelde huurprijs tegenwoordig, maar zelf betaal ik zo’n 335€ huur per maand en mijn kot (studio) is al niet erg ruim. Dus eens lief smeken bij de ouders als je dit echt graag wil doen! Op kot gaan kan ik hoe dan ook aan iedereen aanraden. Het leven in Gent is zo fijn, echt een aanrader. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|